homepage Nejčastější otázky
 

Nejčastější otázky

Je nutné se pro objednání zboží registrovat?

Ne, pro nakoupení se nemusíte registrovat.

Jak odesíláte zboží a kdy mi přijde?

K odesílání zásilek využíváme pro Českou republiku služeb České pošty a přepravní společnosti DPD. Přeprava zboží prostřednictvím DPD je možná pouze pro zásilky do 50 kg.

Zboží odesíláme nejčastěji druhý den od objednání a následný den je zboží doručováno ( u nadrozměrných zásilek - např. kulečníkové stoly, je doba dodání - třetí den od objednání). V malém procentu případů zboží posíláme třetí den od objednání. O odeslání zboží budete vždy informováni na email zadaný v objednávce.

Zasíláte zboží na Slovensko?

Ano. Pro zasílání zásilek na Slovensko využíváme služeb Pošty bez hrani. Pokud objednáte zboží do 30 kg dopraví Vám ho Slovenská pošta, pokud se bude jednat o zásilku nad 30 kg dopraví Vám ji UPS. U zásilek do 30 kg je možné zboží zaslat na dobírku, u rozměrnějšího zboží vyžadujeme platbu předem. Platbu je nutné vždy provést v Eurech - buď na náš slovenský účet, nebo při platbě při převzetí zboží.

Je možný osobní odběr zboží?

Ano, osobní odběr zboží je možný každý všední den od 9,00 - 16,00 hodin na základě telefonické dohody. Osobní odběr je možný POUZE na základě objednávky, jakmile bude zboží připravené, budete o tom informováni na email, který jste zadali v objednávce. Zboží pro osobní odběry lze vyzvednout pouze v expedičním skladě na adrese Kokiskashop.cz, Vítězná 306/27, 360 01, Karlovy Vary. Mapu a souřadnice pro navigaci najdete na spodním panelu v kontaktech

V zásilce nebyla faktura?

Faktura je součástí emailu o dokončení objednávky, stejně jako číslo zásilky dopravce, díky kterému můžete svou zásilku sledovat. Faktura obsahuje elektronický podpis i razítko a je tudíž právoplatná i pro účely účetnictví.

Ještě mi nepřišlo potvrzení objednávky na email?

Je možné, že potvrzovací email spadl do spamu (prosím zkontrolujte si spam ve Vaší schránce) nebo je špatně zadaný Váš email v objednávce. Prosím kontaktujte naši zákaznickou linku, operátorka Vám pomůže.

Je možné zboží si někde prohlédnout?

Zboží je možné si prohlédnout v našem výdejním skladu Kokiskashop.cz, Vítězná 306/27, 360 01, Karlovy Vary (pouze na základě objednávky a předchozí domluvě), ale nejdená se o předváděcí místnost, tzn. zboží zde není vystavené. Z toho důvodu doporučujeme zboží objednat a pokdu Vám nebude vyhovovat je možnost zboží vrátit do 14 dnů. Vrácení do 14 dnů platí i v případě osobních odběrů.

Jak si mám zboží vyzvednout na poště, když nemám auto a nemůžou unést těžký balík (pošťák jednou zazvonil a  poté zanechal lístek)?

Doporučujeme zatelefonovat na Vaši dodací poštu a zažádat si o opětovné doručení zásilky, Česká pošta je povinna Vám zásilku přivézt ještě jednou.

Je možné zakoupit zboží také na splátky?

Ne, bohužel tuto službu již nenabízíme.

Je možné zakoupit na fakturu?

Tuto možnost nabízíme pouze státním institucím a státním příspěvkovým organizacím.

Jak dlouho platí záruka na zboží?

Záruku na zboží dodržujeme dle zákona 2 roky, pro zboží zakoupené pro podnikatelské účely je tato záruka dle zákona zkrácena na 1 rok (zadáním IČ nebo DIČ do objednávky se objednávka specifikuje jako podnikatelská).

Jaký je výrobce Vašeho zboží?

Výrobců máme několik, stejně jako kategorií produktů. Sport, zahradní vybavení, ratanový nábytek a hračky jsou většinou od českých dodavatelů. Na některé zboží máme dodavatele z Německa, který má sice některé výrobní haly v Číně, ale zboží poté musí splňovat německé normy, potažmo normy EU.

Zajímalo by mě, kdy má Váš zákazník nárok na slevový kód?

Na využití slevového kódu má nárok každý zákazník a může jej využít po dobu jeho platnosti. O slevových kódech se dozvíte z našeho mailingu, k jeho odběru se můžete přihlásit na naší stránce, nebo na našem Facebooku -https://www.facebook.com/kokiskashop. Kód se pak uvádí do pole "slevový kupon" při objednávání v nákupním košíku.

Je možné sobotní doručení?

Bohužel ani jeden z našich dopravců sobotní doručení neumožňuje.

Zajišťujete také potisky zahradních stanů?

Bohužel ne.

Jak mám postupovat v případě, že mi bylo doručeno nefunkční zboží? Potřebuji zboží vrátit nebo reklamovat

Nejdříve vyplňte reklamační formulář: http://www.kokiskashop.cz/cz/reklamace/krok1/. V případě, že Vás k tomu vyzve reklamační oddělení nebo odstupujete od smlouvy, tak nám zboží zašlete na Kokiska s.r.o., Stráň 3, 360 01 Sadov. Zásilku nikdy nezasílejte na dobírku! Takto zaslané zásilky nebudou převzaty.