homepage . O firmě
 

O firmě

Kokiskashop.cz vznikla již před 7 lety, kdy se z eshopu založeného pro zábavu ze dne na den stal rostoucí obchod. Jeden den se tenkrát poslalo 6 zásilek a druhý den bylo již nutné poslat zásilek 60. Ze začátku amatérský přístup se změnil v profesionální. Neusínáme ovšem na vavřínech a stále se snažíme zlepšovat, abychom zákazníkům poskytovali co nejlepší služby. Jako vzpomínka na naše začátky stále zůstává vřelý a lidský přístup, který udržujeme nejen ve firmě, ale především při komunikaci se zákazníky.

Proč nakupovat u nás:

  • 99% zboží skladem a expedice do dvou dnů
  • telefonická linka od 9 -22 hodin 7 dní v týdnu, kde se můžete zeptat našich operátorek na cokoli – vždy budete mluvit s živým člověkem, ne s automatem
  • široký sortiment na jednom místě – v současné době u nás zakoupíte potřebné i dekorační předměty pro dům a zahradu, na své si u nás přijdou i rodiny s dětmi, pro které máme široký výběr hraček. V kategorii sport jsou potřeby a náčiní téměř pro všechny druhy sportů a v kategorii volný čas najdete vybrané produkty, se kterými si užijete spoustu zábavy.  Stále hledáme nové dodavatele, abychom tento sortiment ještě rozšířili.
  • On-line rychlé platby – jako rozšíření služeb pro naše zákazníky jsme začali spolupracovat se společnostmi ComGate, která zprostředkovává rychlé on-line platby. Platba je tedy v zápětí u nás a urychlí se tak expedice zboží.

Spokojenost našich zákazníků mluví za nás:

 

APEK - Certifikovaný obchod

Naše společnost získala 25.5.2015 cerifikát Česká kvalita od Asociace pro elektronickou komerci (APEK)

Splňujeme:

    • Úplné a pravdivé informování spotřebitele o provozovateli internetové obchodu (sídlo obchodníka, kontakty na odpovědné osoby, apod.).
    • Úplné a pravdivé informování o zboží a cenách, včetně všech poplatků.
    • Jakým způsobem probíhá nákup (nákupní řád, obchodní podmínky)
    • Důležité informace o vyřízení objednávky (způsob dodávky, možnosti placení, cena poštovného a balného).
    • Informace o tom, jak probíhá reklamace (reklamační řád).
    • Komunikace se zákazníky (odpovídá na e-maily, telefonáty, ap.)
    • Splňuje zákonné požadavky, dané zejména směrnicemi Evropského parlamentu a Rady, občanským zákoníkem a dalšími normami.

Pokud máte nějaký dotaz, tak: