Kokiskashop.cz

Kokiskashop.cz vznikl již v roce 2008, kdy se z eshopu založeného pro zábavu stal ze dne na den rostoucí obchod. Jeden den se tenkrát poslalo 6 zásilek a druhý den bylo již nutné poslat zásilek 60. Ze začátku amatérský přístup se změnil v profesionální. Neusínáme ovšem na vavřínech a stále se snažíme zlepšovat, abychom zákazníkům poskytovali co nejlepší služby. Jako vzpomínka na naše začátky stále zůstává vřelý a lidský přístup, který udržujeme nejen ve firmě, ale především při komunikaci se zákazníky.

  • 99% zboží skladem a expedice do dvou dnů
  • telefonická linka od 8:30 - 19:30 hodin 7 dní v týdnu,
  • kde se můžete zeptat našich operátorek na cokoli – vždy budete mluvit s živým člověkem, ne s automatem.
  • široký sortiment na jednom místě
    ...v současné době u nás zakoupíte potřebné i dekorační předměty pro dům a zahradu, na své si u nás přijdou i rodiny s dětmi, pro které máme široký výběr hraček. V kategorii sport jsou potřeby a náčiní téměř pro všechny druhy sportů a v kategorii volný čas najdete vybrané produkty, se kterými si užijete spoustu zábavy. Stále hledáme nové dodavatele, abychom tento sortiment ještě rozšířili.
  • On-line rychlé platby
    jako rozšíření služeb pro naše zákazníky jsme začali spolupracovat se společnostmi ComGate, která zprostředkovává rychlé on-line platby. Platba je tedy v zápětí u nás a urychlí se tak expedice zboží.
 
 

Naše společnost získala 25. 5. 2015 certifikát Česká kvalita od Asociace pro elektronickou komerci (APEK)

  • Prodej online produktů v souladu s evropským právem (důvěryhodný, ověřený a certifikovaný e-shop)
  • Transparentnost před, během i po samotném nákupu
  • Úplné a pravdivé informování spotřebitele o provozovateli internetové obchodu
    (sídlo obchodníka, kontakty na odpovědné osoby, apod.).
  • Úplné a pravdivé informování o zboží a cenách, včetně všech poplatků.
  • Jakým způsobem probíhá nákup
    (nákupní řád, obchodní podmínky).
  • Důležité informace o vyřízení objednávky
    (způsob dodávky, možnosti placení, cena poštovného a balného).
  • Informace o tom, jak probíhá reklamace
    (reklamační řád).
  • Komunikace se zákazníky
    (odpovídá na e-maily, telefonáty, ap.).
  • Splňuje zákonné požadavky, dané zejména směrnicemi Evropského parlamentu a Rady, občanským zákoníkem a dalšími normami.

Pokud máte jakýkoliv dotaz

 
 
Načítání
Načítám...