0

Košík

0 Kč

Váš košík je prázdný...

Podívejte se na naši akční nabídku produktů.

Přihlášení

+420 776 150 650

(PO - NE, 8:30-22:30)

Kokiskashop.cz vznikla již před 7 lety, kdy se z eshopu založeného pro zábavu ze dne na den stal rostoucí obchod. Jeden den se tenkrát poslalo 6 zásilek a druhý den bylo již nutné poslat zásilek 60. Ze začátku amatérský přístup se změnil v profesionální. Neusínáme ovšem na vavřínech a stále se snažíme zlepšovat, abychom zákazníkům poskytovali co nejlepší služby. Jako vzpomínka na naše začátky stále zůstává vřelý a lidský přístup, který udržujeme nejen ve firmě, ale především při komunikaci se zákazníky.

  • 99% zboží skladem a expedice do dvou dnů
  • telefonická linka od 9 -22 hodin 7 dní v týdnu,
  • kde se můžete zeptat našich operátorek na cokoli – vždy budete mluvit s živým člověkem, ne s automatem
  • široký sortiment na jednom místě
    ...v současné době u nás zakoupíte potřebné i dekorační předměty pro dům a zahradu, na své si u nás přijdou i rodiny s dětmi, pro které máme široký výběr hraček. V kategorii sport jsou potřeby a náčiní téměř pro všechny druhy sportů a v kategorii volný čas najdete vybrané produkty, se kterými si užijete spoustu zábavy. Stále hledáme nové dodavatele, abychom tento sortiment ještě rozšířili.
  • On-line rychlé platby
    jako rozšíření služeb pro naše zákazníky jsme začali spolupracovat se společnostmi ComGate, která zprostředkovává rychlé on-line platby. Platba je tedy v zápětí u nás a urychlí se tak expedice zboží.
 
 

Naše společnost získala 25.5.2015 cerifikát Česká kvalita od Asociace pro elektronickou komerci (APEK)

  • Úplné a pravdivé informování spotřebitele o provozovateli internetové obchodu
    (sídlo obchodníka, kontakty na odpovědné osoby, apod.).
  • Úplné a pravdivé informování o zboží a cenách, včetně všech poplatků.
  • Jakým způsobem probíhá nákup
    (nákupní řád, obchodní podmínky)
  • Důležité informace o vyřízení objednávky
    (způsob dodávky, možnosti placení, cena poštovného a balného).
  • Informace o tom, jak probíhá reklamace
    (reklamační řád).
  • Komunikace se zákazníky
    (odpovídá na e-maily, telefonáty, ap.)
  • Splňuje zákonné požadavky, dané zejména směrnicemi Evropského parlamentu a Rady, občanským zákoníkem a dalšími normami.

Pokud máte jakýkoliv dotaz