Volná místa
Máte zájem o atraktivní, moderní, různorodou a kreativní práci?
Máte nápady, zajímá Vás obchod, jste vyznavači internetu a rychlé komunikace?
Pak jste u nás správně.
Nabízíme práci ve velice atraktivním prostředí internetového obchodu. Na českém trhu se pohybujeme již od roku 2011. Můžeme nabídnout velice zajímavou a různorodou práci a především kariérní růst - Vaše pozice záleží čistě na Vás, na Vašem nadšení a chutí zapojit se do firmy nejen jako pouhý zaměstnanec.
V současné době hledáme kolegu/kolegyni na následující pozice:
Nabízíme práci v dynamickém prostředí e-commerce. Už více jak 10 let rosteme nejen na českém trhu.
Pro rozšíření našeho IT týmu hledáme kolegu/ kolegyni na pozici programátor/-ka se zaměřením na PHP/MySQL. Jedná se o vývoj a vylepšení stávajícího systému a řešení vzniklých problémů během provozu. Používáme technologie PHP 7.3 a 8.1, Symphony, Angular, Elasticsearch, Mongo. Protože pracujeme se zahraničními týmy je nutná schopnost komunikovat v angličtině.
Nabízíme:
- kreativní práce na zajímavých projektech
- přátelský kolektiv a IT tým
- zajímavé finanční ohodnocení
- získání/prohloubení zkušenosti v oblasti e-Commerce
- profesní růst
- pracovní místo v Karlových Varech, částečný home office možný
- firemní benefity, vánoční mzda, občerstvení na pracovišti, stravenkový paušál
- HPP nebo IČO
Požadujeme:
- ochotu se zorientovat v již napsaném objektovém kódu
- znalost PHP, MySQL
- smysl pro optimalizaci a přehlednost
- znalost nebo ochotu se učit JavaScript, TypeScript a další technologie
- angličtinu
- samostatnost a zodpovědnost
- komunikaci a týmová práci
Do našeho týmu hledáme schopného a zodpovědného skladníka, který se bude podílet na provozu nového skladu firmy v areálu Panattoni v Horním Žďáru u Ostrova. Máme zájem o nadšence, který se bude chtít zapojit do práce v moderních skladových prostorách a bude se snažit vždy dělat maximum pro spokojenost našich zákazníků.
Jsme přesvědčeni, že spolu s našimi zkušenými kolegy budete mít šanci se v našem týmu dále rozvíjet a zlepšovat své znalosti a dovednosti.
Proč pracovat zrovna u nás?
- Stabilní firma s bohatým sortimentem, který můžeš najít na našich webových stránkách www.kokiskashop.cz a www.gorillasports.cz
- Přátelská firemní kultura založená na důvěře a otevřenosti
- Kompletní zaučení a podpora od zkušených kolegů
- Široký systém benefitů včetně občerstvení na pracovišti, mimořádných a vánočních odměn, sick days či teambuildingových akcí
- Stravenkový paušál - 99 Kč za odpracovaný den
- Pravidelné navyšování platů
- Možnost kariérního růstu a profesního rozvoje
- Příjemné pracovní prostředí s moderním vybavením
- Zázemí stabilní a úspěšné společnosti s dlouholetou tradicí na trhu
Toto jsou důvody, proč byste měli zvážit práci u nás. Nabízíme také možnost kariérního růstu a profesního rozvoje. Máme příjemné pracovní prostředí s moderním vybavením a kancelářemi a jsme stabilní a úspěšná společnost s dlouholetou tradicí na trhu.
Co u nás tedy budeš dělat?
- Zodpovědnost za příjem a výdej zboží
- Příprava zboží k expedici a sledování jeho kvality
- Evidence zboží a zajištění jeho efektivního uskladnění
- Spolupráce s kolegy při přípravě dodávek a komunikace s ostatními odděleními
- Práce s balící a manipulační technikou
Co očekáváme od tebe?
- Spolehlivost, pečlivost a loajalitu
- Ochotu se učit novým věcem a zlepšovat se
- Schopnost pracovat samostatně i v týmu
- Zodpovědnost
- Fyzickou zdatnost
- Řidičský průkaz skupiny B výhodou
Další důležité informace pro tebe:
- Mzda: 20 000 Kč hrubého (hrubá mzda)
- Stravenkový paušál - 99 Kč za odpracovaný den
- Pravidelné navyšování platů
- Vánoční odměna 400 Kč za každý odpracovaný měsíc
- Dovolená 20 dní (= 160 hodin) + Sick days 5 dní (= 40 hodin)
- Datum nástupu: leden 2023
- Pracovní doba: 7:30 až 16:00
Pokud máš zájem o tuto pozici a splňuješ požadavky, neváhej nás kontaktovat.
Těšíme se na zaslání Tvého životopisu a setkání s Tebou.
Koho že to právě hledáme? Třeba to budeš zrovna ty, kdo rozšíří náš tým! Mrkni na naší nabídku a určitě se nám ozvi. Do našeho týmu customer care hledáme nadšence se zápalem pro nakupování a komunikaci. Protože kdo dokáže lépe pomoci zákazníkovi, než ten, který také rád nakupuje? Spolu s naším týmem budeš pro naše zákazníky první kontaktní osobou. Náplní práce je zodpovídání všech dotazů od našich zákazníků na témata produkty, doba dodání, platby, informace k reklamacím a mnoho dalšího. Vždy se snažíme najít nejen správné řešení, ale hlavně vykouzlit zákazníkovi úsměv na tváři. Společně také budeme pracovat na zvyšování standardů naší zákaznické péče. A to vše v našich moderních kancelářích v Karlových Varech.
Proč pracovat zrovna u nás?
- multijazyčný tým - prodáváme nejen v České republice ale také na Slovensku, Maďarsku, Polsku, Bulharsku, Rumunsku a Chorvatsku
- zajímá tě náš sortiment? Tak určitě mrkni na naše webové stránky - www.kokiskashop.cz a www.gorillasports.cz
- firemní kultura je budovaná na důvěře a otevřenosti
- dostaneš kompletní zaučení a koučink od našich zkušených kolegů
- nabízíme široký systém benefitů - občerstvení na pracovišti, mimořádné a vánoční odměny, sick days, teambuilding, vzdělávání, částečný home office (po kompletním zaučení), stravenkový paušál
Co u nás tedy budeš dělat?
- komunikovat se zákazníky (telefon, email, chat) a odpovídat na jejich otázky
- kontrolovat příchozí objednávky a řešit individuální přání zákazníků
- přidávat nové produkty, ale také upravovat již existující, případně opravovat chyby a překlepy
Co očekáváme od tebe?
- rozhled v oblasti internetového obchodu a jeho základní znalost
- uživatelská znalost PC, textového a tabulkového editoru
- uvítáme anglický jazyk alespoň na úrovni A2 a chuť se dále zlepšovat
- výborné vyjadřovací schopnosti
- komunikativnost - nebát se zvedat telefon a zjistit co zákazník potřebuje
- přátelské a sebevědomé vystupování i v obtížných situacích
- preciznost, smysl pro detail a musíš být týmový hráč
Další důležité informace pro tebe:
- platové ohodnocení 26000 - 28000,- Kč
- stravenkový paušál
- vánoční odměna 400,- Kč za každý odpracovaný měsíc
- sick days 40 hodin
- dovolená 20 dní (= 160 hodin)
- home office (max. 4 dny v měsíci)
- turnusové služby (krátký - dlouhý týden)
- datum nástupu: možný ihned
Kontaktní formulář
V případě zájmu můžete vyplnit kontaktní formulář a zaslat Váš motivační dopis, strukturovaný životopis a případně portfolio:
Kreativitě a nadšení se meze nekladou.
Těšíme se na Vás.
Váš HR team Kokiska
Kokiska s.r.o.
tel: 775 228 788