0

Košík

0 Kč

Váš košík je prázdný...

Přihlášení

+420 776 150 650

(PO - NE, 8:30-22:30)

REKLAMACE / ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Jak správně vyplnit reklamační formulář?

Především je velice důležité si rozmyslet, co od reklamace očekáváte. Zda požadujete nové zboží, nebo Vám postačí náhradní díl, oprava (pokud je možná), sleva, nebo raději vrácení peněz. Důležitou roli hraje také to, zda máte ve faktuře uvedené IČ (resp. DIČ), nebo ne. Pokud jste u nás nakoupili v rámci podnikatelské činnosti (tedy ne jako koncový spotřebitel), nemáte nárok na odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů, a Vaše záruka na zboží je pouze 12 měsíců, místo obvyklých 24 měsíců. Dále je dobré vědět, že pokud se jedná o opravitelnou vadu ve spotřebitelském prodeji (tedy jako běžný spotřebitel, který nenakoupil na IČ), je reklamace přednostně řešena výměnou vadného dílu, opravou, nebo slevou. Teprve v situaci, kdy žádné z těchto řešení není možné, dochází k výměně zboží za nový kus, a teprve v poslední řadě se přistupuje k vrácení peněz.

V případě odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů od převzetí zboží je nutné vrátit toto zboží do 14ti kalendářních dnů od vyplnění reklamačního formuláře na adresu dodavatele. Adresa místa pro příjem zboží Vám bude zaslána ihned po vyplnění reklamačního formuláře na e-mail zadaný v objednávce. Zboží je nutné vrátit nepoškozené, v originálním balení a čisté. Pokud by tomu tak nebylo, nebude Vám vrácena celá částka za zboží, protože ze zákona je prodejce oprávněn strhnout si částku, která odpovídá jeho nákladům na uvedení zboží do původního stavu. Při odstoupení od smlouvy do 14 dnů jsou náklady na poštovné, vynaložené kupujícím pro vrácení zboží odesílateli, hrazeny kupujícím. Při reklamaci hradí kupující poštovné také, ale pokud mu bude reklamace uznána, budou mu tyto nutně vynaložené (nezbytné) náklady proplaceny na základě oskenovaného podacího lístku zaslaného na e-mail prodávajícího. V případě zamítnutí reklamace náklady proplaceny nebudou.

Zadejte číslo objednávky

Číslo objednávky nalezenete na faktuře a v informačních e-mailech o stavu objednávky.

Vaše objednávka nebyla nalezena, zkontrolujte prosím číslo objednávky.

Zadejte Váš e-mail