Kokiskashop.cz

Nejčastější otázky a odpovědi

Rychlé odpovědi k objednávce, dopravě, vrácení i produktům. Pokud něco nenajdete, ozvěte se – odpovídají skutečné kolegyně.

Objednávka & platba

Musím se kvůli nákupu registrovat?
+

Nemusíte. Nakoupíte i bez registrace. Registrace je ale výhodná pro opakované objednávky  – v účtu najdete přehled objednávek, faktur a dobropisů.

Jaký bude průběh mé objednávky?
+

Objednávku vytvoříte přes košík. Po potvrzení vám přijde e-mail, že jsme ji přijali a začínáme zpracovávat (kontrola dostupnosti, příprava ve skladu, případně převoz mezi sklady). Jakmile je zásilka zabalená a předaná dopravci, obdržíte e-mail s fakturou a číslem pro sledování zásilky.

Nenašel/a jsem fakturu v balíku
+

Faktury posíláme elektronicky e-mailem – šetříme tak životní prostředí i vaše šanony. Ve stejném e-mailu máte i sledovací číslo zásilky.

Jaké způsoby platby nabízíte?
+

Dobírka (s poplatkem), bankovní převod, QR platba, platba kartou předem (VISA, Mastercard, Apple Pay, Google Pay), okamžitý online převod (dle banky). Poplatek za dobírku uvidíte v košíku.

Co když mi neprošla platba kartou?
+

Nic se neděje. Systém to rozpozná a automaticky vám pošle e-mail s QR kódem a platebními údaji pro pohodlný převod z účtu.

Mohu objednávku po odeslání upravit nebo zrušit?
+

Pokud ještě nebyla expedována, kontaktujte zákaznickou linku. Uděláme maximum, abychom změnu stihli. Mějte prosím po ruce číslo objednávky.

Doprava & doručení

Jaké způsoby doručení nabízíte?
+
  • Balíkovna – na adresu, do výdejního místa nebo boxu
  • PPL – na adresu nebo na výdejní místo
  • GLS – na adresu nebo do GLS ParcelShopu
  • Zásilkovna – široká síť výdejních míst a boxů
  • TopTrans – nadrozměrné zásilky (nábytek, kulečníky apod.)

V košíku se vždy zobrazí jen ty možnosti, které jsou dostupné pro vybrané zboží podle jeho rozměrů a hmotnosti.

Kdy balík dorazí?
+

Je-li zboží skladem, obvykle expedujeme tentýž pracovní den a doručení proběhne následující pracovní den. U položek s delší dostupností uvádíme reálný termín přímo u produktu.

Jak probíhá doručení nadrozměrného zboží (TopTrans)?
+

Nadrozměrné zásilky posíláme paletovou přepravou TopTrans. U této dopravy nelze využít dobírku a je nutná platba předem. Cenu dopravy a informaci o nadrozměrnosti vždy uvidíte v košíku.

Je možné si zboží někde osobně vyzvednout?
+

Vlastní výdejní místo nemáme, ale u menších zásilek můžete využít boxy a výdejní místa (PPL, GLS, Zásilkovna). Osobně lze vyzvednout pouze nadrozměrné objednávky v našem expedičním skladu:

Průmyslová zóna II Ostrov – Panattoni North Park
Dolní Žďár 104, 363 01 Ostrov, Česká republika • Po–Pá 8:00–16:00

Vrácení & reklamace

Jaká je lhůta pro vrácení zboží?
+

Spotřebitel: vrácení do 14 dnů od doručení. Nákup na IČ: zákonný nárok na vrácení není, ale můžete nám poslat písemnou žádost, kterou individuálně posoudíme.

Prosíme o férový přístup – odstoupení slouží k prohlédnutí či vyzkoušení zboží jako v kamenném obchodě, nikoli k jednorázovému použití. Pro krátkodobé využití doporučujeme půjčovny vybavení.

Jak řešíte odpovědnost za vady?
+

Spotřebitel: 24 měsíců. Nákup na IČ: 12 měsíců. Reklamaci zadáte jednoduše přes náš reklamační formulář. Do 2 pracovních dnů navrhneme řešení – neprotahujeme to na 30 dní, pokud to není nezbytně nutné.

Chybí mi zboží v zásilce / dostal/a jsem jiné zboží
+

Situaci vyřešíte pohodlně přes reklamační formulář – zvolte odpovídající důvod a my se vám co nejdříve ozveme s návrhem řešení.

Kdo hradí dopravu při vrácení nebo reklamaci?
+
  • Odstoupení od smlouvy: dopravu hradí zákazník.
  • Reklamace: dopravu hradí zákazník; při uznané reklamaci náklady proplatíme.

Pokud je ze zadání zjevné, že je reklamace oprávněná, dopravu hradíme my už od začátku.

Produkty & dostupnost

Jsou vaše skladové zásoby reálné?
+

Ano. ~80 % zboží expedujeme ihned. U dalších produktů uvádíme skutečnou dostupnost – když píšeme „týden“, znamená to opravdu týden.

Odkud pochází vaše zboží?
+

Většina sortimentu se vyrábí v Číně, ale pečlivě vybíráme dodavatele, aby jejich výrobky splňovaly evropské standardy kvality a bezpečnosti. Exkluzivně nabízíme i produkty s lokálním a specifickým původem – kompostéry a dřevěné vyvýšené záhony a další dřevěné výrobky vyrábí truhlárna v Krušných horách, kamenná umyvadla a týkový nábytek dovážíme z Indonésie.

Jak jsou tvořené vaše slevy?
+

Slevy uvádíme férově a v souladu s evropským nařízením OMNIBUS – počítají se z nejnižší ceny za posledních 30 dní. Uvedených 40 % je tedy opravdu 40 % dolů oproti naší běžné ceně.

Jaký je rozdíl mezi Super cenou a Cenovou bombou?
+
  • Super cena – férově a dlouhodobě snížená cena na pečlivě vybrané, oblíbené produkty s výborným hodnocením.
  • Cenová bomba – extra výhodná cena jen na omezený počet kusů nebo na krátkou dobu.

Komunikace & recenze

Máte živou zákaznickou podporu?
+

Ano. Neodpovídají roboti, ale milé kolegyně, které vám rády pomohou s každým dotazem nebo problémem. Můžete se na ně obrátit od pondělí od pátku od 8,00 - 16,00 hodin na telefonu +420 776 150 650, emailu info@kokiska.cz nebo na online chatu, který najdete v pravém dolním rohu.

Jste důvěryhodný e-shop? Kde najdu recenze?
+

Ano, působíme na trhu více než 14 let a máme tisíce spokojených zákazníků. Ověřené recenze najdete na Heurece v programu Ověřeno zákazníky nebo v recenzích na Google.

Posíláte reklamní sdělení nebo newslettery?
+

Ano, posíláme newslettery přibližně jednou za 14 dní. Prostřednictvím nich informujeme o cenových bombách, slevových kódech a novinkách v našem sortimentu.

Zahraničí & ostatní

 
Je možné zaslat zboží i do jiných zemí?
+

Ano, působíme také v Slovensku, Polsku, Maďarsku a Rumunsku. Pro nákup použijte naše lokální e-shopy.

Načítání
Načítám...

Produkt byl přidán do košíku

select